laatste weekjes - Reisverslag uit Sousse, Tunesië van Linda Teunisse - WaarBenJij.nu laatste weekjes - Reisverslag uit Sousse, Tunesië van Linda Teunisse - WaarBenJij.nu

laatste weekjes

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

14 Oktober 2008 | Tunesië, Sousse

Hier weer even een berichtje van mij!
eigenlijk heb ik vrij weinig te melden maar toch! Ik kom dus bijna thuis, over precies 2 weken ben ik alweer op nederlandse bodem! Het heeft een beetje 2 kanten want vind het leven hier wel lekker en ben natuurlijk hier met Mahmoud maar wil ook wel weer naar Nederland om alles weer even normaal te hebben en iedereen weer te zien! 7 maanden met alleen mijn zus gezien te hebben is toch wel lang!!
Als het goed is vlieg ik al erg vroeg en land ik zo rond 10 uur 's morgens!!
en het eerste wat ik ga eten is dan een broodje kroket haha!!

ik zat er net over te denken om eens foto's te plaatsen maar dat heeft niet echt veel zin meer denk ik!!

Mijn laatste 2 weken zullen bestaan uit werken (herfstvakantie dus druk), nog uit eten gaan natuurlijk, laatste zonnestralen mee pakken en nog een bruiloft de 26ste van Mahmoud zijn neef!!Er is dan ook nog een verrassing want Maisie komt samen met Ramzi (de broer van Mahmoud) speciaal over maar het moet stil blijven voor de familie!!!lekker een weekendje nog met hen!heb ik ook echt zin in!!

ik hou jullie op de hoogte,
liefs

  • 14 Oktober 2008 - 19:14

    Lieke:

    nou geniet er nog van de laatste 2 weekjes!
    toch nog ff snel gelezen tussen het leren door :p

  • 14 Oktober 2008 - 20:23

    Joyce:

    JIPIE JIPIE JIPIE

  • 15 Oktober 2008 - 05:11

    Eva:

    Wat gaat het snel he? Nog maar twee weekjes!
    Maar voor ons ook nog maar twee weekjes! En dan ben je er weer! :)
    Veel plezier nog even daar, vooral met je hunk!
    Tot heel snel!

    X

  • 15 Oktober 2008 - 18:13

    Inge En Diëgo:

    Lieve Linda, Ik ben blij dat je bijna weer thuis bent..ik kan niet wachten haha!Heb je een hoop te vertellen..Hou van je..

  • 16 Oktober 2008 - 09:22

    Bianca:

    Hi meis!

    Het is echt voorbij gevlogen maar het heeft nou wel weer ff lang genoeg geduurd!!
    Wil je nu wel weer heel graag zien hoor!!

    Geniet er nog lekker van en vooral van je mannetje hè!! :-))

    Tot snel

    Dikke kus

  • 19 Oktober 2008 - 09:33

    Vera:

    lnnie,

    de uiensoep met rosé staat al klaar hoor....

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tunesië, Sousse

Mijn eerste reis

Alweer voor het tweede zomerseizoen werken in Tunesie....

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2008

vluchtinformatie

21 Oktober 2008

Rachel Star

14 Oktober 2008

laatste weekjes

30 September 2008

Regen, regen en regen en Suikerfeest

20 September 2008

Ramadan
Linda

Alweer voor het tweede zomerseizoen werken in Tunesie....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 579
Totaal aantal bezoekers 48074

Voorgaande reizen:

11 April 2008 - 30 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: