Regen, regen en regen en Suikerfeest - Reisverslag uit Sousse, Tunesië van Linda Teunisse - WaarBenJij.nu Regen, regen en regen en Suikerfeest - Reisverslag uit Sousse, Tunesië van Linda Teunisse - WaarBenJij.nu

Regen, regen en regen en Suikerfeest

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

30 September 2008 | Tunesië, Sousse

Hoi Allemaal,

weer even een kort berichtje van mij! Eindelijk is de Ramadan afgelopen en begint het suikerfeest. Dit is morgen en woensdag! Ik zal daar niet veel van meemaken maar het is veel 'Edit Mabrouk' zeggen, zoenen en koekjes eten. De koekjes die ik heb helpen maken en dat is me een werk....er wordt echt gemaakt voor heel de straat volgens mij!
Ook betekend het weer in het openbaar eten en drinken! Dus we gaan weer uit en weer aan de vodka want in dat opzicht deed ik aan respect en dronk ik ook niet!

Hier regent het bijna alleen nog maar en niet een beetje maar hard en veel! De straten waren ondergelopen vandaag en het water komt echt tot aan je enkels. De Tunesiërs moeten maar een keer komen kijken hoe dat werkt met putten in Nederland haha. Op het strand liggen gaat dus niet meer en mijn kleur is er echt al bijna helemaal af! Kom dus net zo wit terug als ik weg ging want smokkelen met de zonnebank kan niet (want die hebben we hier niet!) Het is ook gelijk al aardig koud geworden beetje jammer maar wel alvast een goede wenning voor over een maand!

NOu jullie horen het wel weer van me!
p.s. Hoe gaat het met je hand Suus?


  • 30 September 2008 - 21:44

    Lieke:

    nou doe je regenlaarsjes maar aan en ga nog een paar kleine dansjes doen, voordat je weer naar nederland komt :p
    kusssss

  • 01 Oktober 2008 - 07:53

    Laura:

    En ik wou nog wel naar je toe komen over twee weken maar als het veel regent ga ik wel naar egypte ofzo :)
    Hoe is het met je neusje? Staat ie nog wel recht? Wanneer kom je precies aan in NL... Nou meis geniet er nog even van en tot heel snel denk ik.

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tunesië, Sousse

Mijn eerste reis

Alweer voor het tweede zomerseizoen werken in Tunesie....

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2008

vluchtinformatie

21 Oktober 2008

Rachel Star

14 Oktober 2008

laatste weekjes

30 September 2008

Regen, regen en regen en Suikerfeest

20 September 2008

Ramadan
Linda

Alweer voor het tweede zomerseizoen werken in Tunesie....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 587
Totaal aantal bezoekers 48071

Voorgaande reizen:

11 April 2008 - 30 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: