Tunesische bruiloft - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Linda Teunisse - WaarBenJij.nu Tunesische bruiloft - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Linda Teunisse - WaarBenJij.nu

Tunesische bruiloft

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 September 2007 | Tunesië, Tunis

wees niet bang, ik ga niet trouwen maar ben wel naar een bruiloft geweest. De bruiloft duurde 7 dagen en ik ben op de 6de dag geweest. Het bleek dat de man niet zo veel geld had dus het niet veel voor stelde. Het feest was in de straat met onwijs veel stoelen en heel veel mensen. Toen ik aankwam leek wel of ik ging trouwen want ik werd door iedereen bekeken haha. Het bleek ook later dat deze dag de bruid helemaal niet kwam maar evengoed 1 groot feest. Ze begonnen een optocht met kandelaren door de straat en natuurlijk met dansen waar ik ook moest geloven. Daarna zijn wij even naar boven gegaan om alles van een dak te bekijken want de vrouwen hoorde eigenlijk apart van de mannen maar dat wilde ik natuurlijk niet want ik kende alleen de moeder an mahmoud. Stiekem vodka gedronken met zijn vrienden en toen er weer iets gebeurde naar beneden gegaan, dit keer was er een optocht met vlaggen waarna er weer gedanst werd, en natuurlijk moest ik meedoen. Ook kwamen er nog optredens van de fakir, die ging dansen en gaf een show weg. Traditie was dat alle 3 de fakir mannen een scorpioen op hun hoofd kregen en dan levend moesten opeten, dit heb ik niet goed kunnen zien. Verder is er de hele avond gedanst, wat heel grappig is om t zien dat echt iedereen meedoet en dat ze het echt super vinden om met elkaar heen en weer te springen.
Na de bruiloft nog naar de Arena geweest, een grote discotheek.

Verder hebbenwe afscheid genomen van tamara dus blijven Hulya en ik alleen over. Hier gaat t allemaal nog steeds goed, gelukkig wat minder warm dus dat is wel lekker en wat minder kinderen.
ik laat snel weer wat van me horen,kus van linda
ps binnenkort krijg ik een link van tamara met foto', kunnen jullie kijken of jullie mij nog herkennen.

  • 03 September 2007 - 19:57

    Hi Linda!:

    Hi lin,
    Gezellie zo'n feessie! Ben benieuwd naar je foto, ff kijken hoe gebruind je bent.
    En ben je stiekem al aan het voorbereiden voor het hockey seizoen?
    Van het weekend heeft de selectie plaatsgevonden en je zit in dames 2!
    Samen met mij, gezellig he?
    Okidokie, kijk er naar uit om weer een balletje met je over te tikken!

    Meis, have fun, geniet van je laatste maandje!

    x jan10

  • 04 September 2007 - 11:18

    Lieke:

    Ej linnie,

    Je mag nou wel weer eens thuiskomen hoor!!!
    Ik ben wel blij dat je het nog steeds zo goed heb, en zo te horen nog steeds met mamhoud :p
    Mis je tamara al een beetje, of ist wel prima zo?
    wanneer kom je nou precies thuis, we moeten natuurlijk wel weten wanneer we met de uithangborden op schiphol moeten staan.
    nou meisie blijf genieten!!!
    Hier trouwens alles goed!! Begonnen met de nieuwe opleiding, erg spannend!! Nieuwe mensen, moeilijke vakken! maar ook erge leuke dingen, ga bij het roeiteam, gaan weer lekker biertjes drinken ±p
    Verder druk met de verbouwing van het huisje, je moet maar snel langskomen als je terug bent.
    nou meisie
    tot snellie!!
    kus kus
    dikke knuf

  • 04 September 2007 - 14:33

    Jorien:

    ja ik zit ook in d2 dus nu naar huis komen!

  • 05 September 2007 - 11:24

    Inge En Diëgo:

    Ik heb alle spullen gehaald en ik zie je zaterdag!!!Eindelijk!!!Dikke kus

  • 05 September 2007 - 13:07

    Gitta:

    Zo te lezen weer een hoop beleefd.. Ik ben weer terug van vakantie & weer hard aan het werk. Zo te lezen komt je zus gezellig op bezoek!! Gezellig..
    Veel plezier nog -X-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tunesië, Tunis

Mijn eerste reis

Alweer voor het tweede zomerseizoen werken in Tunesie....

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2008

vluchtinformatie

21 Oktober 2008

Rachel Star

14 Oktober 2008

laatste weekjes

30 September 2008

Regen, regen en regen en Suikerfeest

20 September 2008

Ramadan
Linda

Alweer voor het tweede zomerseizoen werken in Tunesie....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 835
Totaal aantal bezoekers 48138

Voorgaande reizen:

11 April 2008 - 30 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: