ziekenhuis bezoek - Reisverslag uit Sousse, Tunesië van Linda Teunisse - WaarBenJij.nu ziekenhuis bezoek - Reisverslag uit Sousse, Tunesië van Linda Teunisse - WaarBenJij.nu

ziekenhuis bezoek

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

09 September 2008 | Tunesië, Sousse

Het klinkt al heel erg maar het valt dit keer allemal mee. Ik heb afgelopen maandag een ongelukje gehad. Tijden d mini disco deden we het liedje hoofd, schouders, knie en teen en net toen ik bij knie was rende er een meisje onder mij door. hierdoor kwam ik met mijn neus tegen haar hoofd aan. gelijk ded het pijn maar ik wilde eerst zorgen dat zij ok was. dat was allemaal ok en toen kreeg ik te horen dat mijn neus scheef stond. uiteindelijk naar de clinique geweest maar het is ramadan hier en net op de tijd dat wij gingen kunnen ze eten dus amper taxi's en dokter's.
uiteindelijk is er naar gekeken en moest ik vanmorgen terug komen voor foto en eventueel een operatie met narcose. dat zilde ik echt niet gelukkig is me dat bespaard gebleven want alleen het voorschotje is gebroken en die hebben ze rechtgezet. nu heb ik pillen tegen de zwellig en om het minder blauw te laten zijn.

nou even deze update verder gaat het goed hoor..schrijf binnenkort weer meer!!!
liefs

  • 09 September 2008 - 22:46

    Lieke:

    hihi, lompe linda!!
    Als de disco maar leuk was!!!
    mis je !!!

  • 09 September 2008 - 23:59

    Joyce:

    Hey pegvogel!!

    Stompie!!!
    Beterschap lievie!

  • 10 September 2008 - 00:36

    Jan10:

    o,o,lin, das ff minder! Hoop dat het allemaal meevalt en dat je niet al te veel last heb! Sterkte ermee, en pas op he? wel weer heel thuis komen.
    Okidoki, geniet ervan meis,
    x jan10

  • 10 September 2008 - 07:30

    Laura:

    Ohh linn..
    Er zal niet wat mis gaan?! Dik balen of heb je nu een paar dagen vrij om van het weer en je man te genieten? Beterschap en zorg wel dat ie recht gezet wordt he! Heb je mijn kaartje inmiddels al ontvangen..
    Dikke knuffel

  • 10 September 2008 - 08:19

    Susan:

    Heey Linnie! Zitten we gezellig samen in de lappenmand...ik heb mijn hand gebroken met hockey.

    Kan je nu nog wel werken?
    Beterschap! kus

  • 10 September 2008 - 08:44

    Bianca:

    O sukkel zoiets kan ook alleen jou overkomen.

    Maar gelukkig zit je neus er nog op!!
    Gelukkig gaat het verder goed!!
    Hier ook alles ok hoor!

    Beterschap en doe voorzichtig he!!

    Dikke kus

  • 11 September 2008 - 07:11

    Rob:

    Hoi Linda, hoe is ie nou? Is ook moeilijk te missen he zo een grote neus die wij in de familie hebben!! haha. Sterkte

    x

  • 11 September 2008 - 11:15

    Gitta:

    Hey meis,
    wat een verhalen weer.. Wanneer doe je nou eens rustig met je neusje!! Ik ga je van de week een mail sturen.Heb je me kaartje gehad? Dikke kus Gitta

  • 15 September 2008 - 21:25

    Maaike:

    Lin! dat is niet de eerste keer he?! ;) wat een toestand joh.. beterschap en veel plezier daar nog!
    kus

  • 21 September 2008 - 17:36

    Wendy :

    hahahah HOeeee doet ze het toch. ik heb (het spijt me eerlijk waar) verschrikkelijk gelachen om je verhaal. je bent echt een snoepie..het kan ook gewoon een keer.. niet. hihi nou nu ik gelachen heb... GAAT HET? :D want ik moet er niet aan denken maar je hebt vast verschrikkelijke pijn gehad. loop je nu weer met een pleister? dit keer wsel met een stripfiguur voor de gezelligheid? hihi nou maak maar geintjes. vind het echt verrot voor je. LET GOED OP JE ZELF NU HE... en doe dan ook niet van die wilde dansjes!!

    dikke dikke zoen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tunesië, Sousse

Mijn eerste reis

Alweer voor het tweede zomerseizoen werken in Tunesie....

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2008

vluchtinformatie

21 Oktober 2008

Rachel Star

14 Oktober 2008

laatste weekjes

30 September 2008

Regen, regen en regen en Suikerfeest

20 September 2008

Ramadan
Linda

Alweer voor het tweede zomerseizoen werken in Tunesie....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 48142

Voorgaande reizen:

11 April 2008 - 30 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: