waterramp en brand!!! - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Linda Teunisse - WaarBenJij.nu waterramp en brand!!! - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Linda Teunisse - WaarBenJij.nu

waterramp en brand!!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

20 Oktober 2007 | Tunesië, Tunis

Weer wat meegemaakt!!!Denk je zit je in Tunesië, is het altijd mooi weer..nou niet dus!Afgelopen dinsdag regende en stormde het zo erg dat het hier helemaal ondergelopen is. Ik dacht nog,lekker ik ga vroeg slapen want dat is zo lekker met die harde regen en onweer. Was wel een beetje bang dat mijn balkondeur er uit zou waaien door de storm maar niets aan de hand....Tot de volgende dag...09.00 uur werd ik gebeld dat de kidsclub een zwembad was en dat ik moest komen. Het zal wel meevallen dacht ik nog totdat ik beneden kwam. We stonden tot aan onze enkels in het water en alle spullen zijn stuk....wij hebben dus alle spullen die dreven naar buiten gebracht en alle spullen die nog goed waren proberen te redden. nu is het zaterdag en is de kidsclub eindelijk droog en gered. Hopen dat de regen niet meer komt en de zon blijft schijnen want ik moet nu echt ff aan mijn kleurje gaan werken.

het tweede probleem deze week...de keuken stond in brand. Gelukkig was alles snel opgelost en viel de schade allemaal mee! alle brandslangen zijn aan de pas gekomen en iedereen heeft geholpen en dan komt het snel goed. allen de stank bleef een beetje hangen!!!

Nu gaat de tijd echt hard, nog 10 dagen en dan ben ik terug. Ga nu nog ff deze week werken, zaterdag als het goed is een auto huren en rond Cap Bon en in de avond naar de finale Sousse - Egypte en dan nog 2 dagen genieten en naar huis!!

  • 20 Oktober 2007 - 13:35

    Joyce:

    Hey skatje,
    Wat een drama allemaal.. En wat zonde dat alles kapot is..
    Nog 10 daaagjes voor jou! Wat is de tijd toch weer spreekwoordelijk gezegd snel gegaan! Volgens mij heb je een top tijd gehad.. Nou liefje tot over een tijdje,.
    Dikke kus van mij!

  • 20 Oktober 2007 - 17:26

    Rob:

    Jij hebt wat met water he!
    Nou, kom je dinsdag ook ophalen. heb al ff vrij genomen.
    Dacht dat de finale in Egypte was?

    x Rob

  • 21 Oktober 2007 - 10:38

    Leonie:

    Het lin, jaja zit het er al weer bijna op. Heel veel plezier nog de laatse dagen, geniet er nog even van. tot snel kus Leonie

  • 21 Oktober 2007 - 10:49

    Vera:

    Yoepie!!!! linnie komt bijna terug...

  • 21 Oktober 2007 - 18:25

    Jantien:

    hi meis,
    ja, tijd gaat snel he wanneer je het naar je zin hebt! Enjoy it, strax zit je weer in het herfstige nederland.
    Suc6 met je zwarte pieten kleurtje! Tot snel!

    x jan10

  • 22 Oktober 2007 - 06:08

    Karin:

    Water, vuur...maar nu hopelijk weer zon! Is hier aardig fris dus geniet nog maar lekker van je laatste dagen daar.
    Xx Karin

  • 24 Oktober 2007 - 07:31

    Gitta:

    Geniet er nog even lekker van.. Nog een weekje en je bent weer lekker terug, we hebben je lang genoeg moeten missen.

  • 24 Oktober 2007 - 18:03

    Inge En Diëgo:

    Hey mop,geniet van je laatste dagen en ook ik zal er zijn op het vliegveld!!!Diëgo weet nog van niets,denk dat hij het super vind als je hem komt halen!!
    Tot gauw,xxxx

  • 28 Oktober 2007 - 14:56

    Tamara:

    Heey Lin,

    Wat gaat de tijd snel voorbij he..
    Heb je jammer genoeg niet zo veel gezien toen ik weer even terug was, maar de tijd ging ook zooo snel..

    Voor jou ook al.. morgen laatste dagie.. en dan dinsdag weer richting huis..

    Ik wou je nog even een fijne laatste dagen wensen, en heel veel plezier nog...

    sterkte met afscheid nemen en ik zie je in hier in Nederland wel weer.. goeie vlucht toegwenst..

    Liefs Tamaar

  • 30 November 2007 - 15:24

    Jessie:

    Hey!
    Ik ben aan het overwegen om te sollicteren bij Kids World om er als animatrice te werken!
    Ik wou eventjes vragen of je iets meer info kon geven mbt de sollicitaties en eventuele training.
    groetjes

    ( mail me : jessiesemaesse@hotmail.com )

    Alvast bedankt!

  • 17 Januari 2008 - 14:53

    Thimo Van Brink:

    Heey Joyce,

    Ook ik kwam net zoals Jessie, via via op jouw site. Ik was al enthousiast, en als ik jouw foto's zie en je berichten lees, nog meer ;)!
    Ik heb mij deze week aangemeld als kinderanimator voor KidsWorld. Ben rg benieuwd of ik aankomende zomer bij KidsWorld aan de slag kan. Het lijkt mij erg leuk als ik wat ervaringen kan horen. Over de selectierondes etc. Trouwens wat een geweldige foto's, waar je je omkleed als Ko en Kiki!
    Ik heb hieronder mijn emailadres gezet, dus wanneer je wat meer wilt vertellen over de selectie, het werk etc. dan weet je me te vinden.

    Misschien tot hoors!

    Groet,
    Thimo van Brink
    tjvanbrink@live.nl

  • 17 Januari 2008 - 16:56

    Thimo:

    Sorry!
    Ik las je eerste berichtje... en die was geschreven door Joyce. Toen heb ik perongeluk hee Joyce tegen jou gezegd. Sorry, Linda! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tunesië, Tunis

Mijn eerste reis

Alweer voor het tweede zomerseizoen werken in Tunesie....

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2008

vluchtinformatie

21 Oktober 2008

Rachel Star

14 Oktober 2008

laatste weekjes

30 September 2008

Regen, regen en regen en Suikerfeest

20 September 2008

Ramadan
Linda

Alweer voor het tweede zomerseizoen werken in Tunesie....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 48079

Voorgaande reizen:

11 April 2008 - 30 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: