Nog een seizoen Tunesië - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Linda Teunisse - WaarBenJij.nu Nog een seizoen Tunesië - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Linda Teunisse - WaarBenJij.nu

Nog een seizoen Tunesië

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

17 Maart 2008 | Tunesië, Tunis

Hoi allemaal,

Ik ga er binnenkort weer vandoor (zoals de meeste ondertusen wel weten). Ik ruil Nederland weer 7 maanden in voor de CousCous, de zon, het strand, de kamelen en de Sahara. Ik vertrek Vrijdag 11 april s'morgens vroeg uit Zaandam richting Brussel om vanuit daar naar Monastir te vliegen. Dan ga ik daar nog een klein weekje vakanie houden om daarna weer vol goede moed in de kidsclub te werken en met mijn vrienden Ko en Kiki te spelen.

Ik zal dit jaar meer laten horen van mijzelf...Ik heb een ander adres voor de post en gewoon weer mijn tunesische telefoonnummer..hopelijk gaat het met het contact allemaal iets beter dit jaar.

Tegen de tijd dat ik 'echt' hen ga zal ik het nummer nog eens herhalen en adres achterlaten om dan maar weer te hopen op zulke leuke kaartjes als afgelopen jaar!

Liefs Linda

  • 17 Maart 2008 - 19:48

    Kimmie:

    Jeetje.. 7 maanden!! pfff dan zien we elkaar echt lang niet linnie!!
    Denk dat ik je dit x wel ga opzoeken!!
    KUSJE
    ps ik zal ook jouw trouwste lezer worden :D

  • 18 Maart 2008 - 13:14

    Inge En Diëgo:

    Hey tante Linda, heel misschien komen mama en ik ook die kant op...en ik zal samen met mama ook kaartjes sturen...xxx

  • 19 Maart 2008 - 08:24

    Hans En Karin:

    Hoi Lin,

    Heel veel plezier.
    En wij zullen jouw verhalen weer volgen.

    Hans en Karin

  • 01 April 2008 - 17:26

    Anke:

    Hi meis!!

    Ik wil je voor nu alvast een heeel leuk en goed seizoen wenzen,, Enne we houden contact he?!

    Liefs Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tunesië, Tunis

Mijn eerste reis

Alweer voor het tweede zomerseizoen werken in Tunesie....

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2008

vluchtinformatie

21 Oktober 2008

Rachel Star

14 Oktober 2008

laatste weekjes

30 September 2008

Regen, regen en regen en Suikerfeest

20 September 2008

Ramadan
Linda

Alweer voor het tweede zomerseizoen werken in Tunesie....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 48068

Voorgaande reizen:

11 April 2008 - 30 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: